Tentang Saya~

My photo
Semenyih, Kajang, Malaysia
nothing about me,, nothing to say,,, maybe no need to know who am i,, just want to tell that i am person who in good,, I respect people who have knowledge,, I always need guidance,, I will try to achieve my ambitions

Kata2 semangat akuhhhhh

"Aku mencintaimu kerana agama yang ada padamu,jika kau hilangkan agama dalam dirimu,maka hilanglah cintaku padamu"

"Aku mencintai orang2 yang soleh, meskipun aku BUKAN sebahagian dari mereka"

"Aku sangat benci orang2 yang bermaksiat, meskipun tanpa aku sedar, aku SEBAHAGIAN dari mereka"

Monday, January 3, 2011

Hari ni skolah :-p

hehe,, sengih xabis2x,,
Assalammualaikum??

Selamat kembali ke sekolah bagi yang bersekolah eh,,
blajar rajin2x,, kalo pandai nanti korunk gak senang,, parents korunk mesti gembira :))
yang mana kerja tu,,, kerja elok2x,,, jadi pekerja yang terbaik,, kerana korunk kerja di bayar k,,
haaa~~

Woahhh rindu gila kat blog buruk aku ni,,
dah seminggu juga xusik,, maklum la sibuk bercuti hujung tawun :))
email pown bersepah2x dlam inbox,, grh,, hehehe
nk kena buka 1 1 email fuhh,,,

tapi ada cerita sedih di sebalik percutian aku di Pulau Langkawi,,,
bagi aku sedih juga la,,, :(( sebab ada orang mati depan aku,, T_T
time tu baru nk shoot gambar pantai,, tapi terkedu sebab dia mati depan aku!!

Malas cite la,, hilang mood nanti,,,
al-fatihah sahaja buat si mati,, sebab lemas,,

Haaa,,, bestnya dah 2011 wooo hehehe,,,
yeyee azam baru kena setup balik,,, walaupun azam lama xcomplete 100%

Azam 2011

1. Berhenti Merokok!! walaupun azam ni dah bertahun2x aku cuba (=.=)
2. Cuba xnak tinggalkan solat 5 waktu termasuk solat subuh ^^ walaupun pagi tadi terlajak
3. Jadi lelaki yang terbaik bagi keluarga dan sesiapa walaupun dah terbaik sebelum nih hehehe
4. Sekarang dah ada awek kamera baru so kena sayang lebih kat dia
5. Nak cari bakal isteri dari sekarang~  gf pown ta der *T_T* :((
6. Tahun ni ble sambung belajar nak buat yang terbaik,, doakan aku kawan2x,, kalo boleh sampai melbourne xpown oxford ke :)

sebenarnya ada banyak lagi yang aku azam kan untuk 2011 ni,, tapi yang di senaraikan ni merupakan objektif utama,,, hehehe,, ok la slamat sejahtera ke atas kalian semua,,,

9 comments:

m i a said...

huwaa..bercuti ya..thanks ya singgah..hehe..nice pic kamu snap utk pngantin kat bwah ni..gile semart..ehkehke..

nk mntak tlg vote 4 me bole?

VOTE FFTF 035 HERE

thanks ya

Adii NakHeran said...

boleh2x,,, sure boleh punya~~ hehee
thanks yaa

zirconia said...

mati depan mata? adeh ngeri.

btw, selamat tahun baru. belajar pandai2 ye :D

AkuBukanLelaki said...

aku doakan yg no 5 tu..yee no 5!!!!

Adii NakHeran said...

zirconia : aa depan mata,, ada minah mat salih buat CPR xsempat,, sebab air dah banyak masuk paru2x,, lagi pon laki 2 ada sawan T_T,,

Mendatak : wah,,, itu bab cari calon yeah? kahkahkah,, siot tol,, mentang2 AZAM tahun baru tu lebih kurang jeq,, xpew2,, usaha tangga kejayaan,, i will be there,, hehe

KNS said...

al-fatihah =(

hehe..bkl isteri ye??? amiiin..harapnye jodoh cepat la ye ;)

Adii NakHeran said...

Fxysche : hehe,, ontah la pasal jodoh ni,, member cakap tolak tepi dlu,, muda lagi kena enjoy la,, memang la,, dah dia ramai gurl senang cakap woo,, hehehe,,

Kasih nur azie said...

haloh! merokok dengan lelaki tak dpt dipisahkan, tuh sbb lelaki cepat mati. besh tak ayat aku? kuikuikuikuii

Adii NakHeran said...

Azie : pehhh,, makan dalam ayat tu weh,, hahaha,, sampai tertusuk,, tapi ayat tu xboleh membuatkan saya berhenti juga,,, kahkahkahkakh