Tentang Saya~

My photo
Semenyih, Kajang, Malaysia
nothing about me,, nothing to say,,, maybe no need to know who am i,, just want to tell that i am person who in good,, I respect people who have knowledge,, I always need guidance,, I will try to achieve my ambitions

Kata2 semangat akuhhhhh

"Aku mencintaimu kerana agama yang ada padamu,jika kau hilangkan agama dalam dirimu,maka hilanglah cintaku padamu"

"Aku mencintai orang2 yang soleh, meskipun aku BUKAN sebahagian dari mereka"

"Aku sangat benci orang2 yang bermaksiat, meskipun tanpa aku sedar, aku SEBAHAGIAN dari mereka"

Friday, February 25, 2011

thanks yee kak yanie,, nak pergi,,

Assalammualaikum??

Nak cite cikit ni,,,
actually nak pergi kenduri kawin kak yanie,,
sape kak yanie?? ohhh
dia blogger juga,, ini link dia > Kak Yanie


Niat memang nk pergi,, ye la,,
fest time kot dapat g ni blogger jemput,,
tapi tu la,, tgk kad kawin,, mcm ada trash skit jadual,,


Tapi xpew,, cuba juga,, sbb kampung akuh pn kat aloq staq,,
area aloq merah,, dekat dengan stadium darul aman,,
boleh juga di katakan dekat dengan Istana Raja Kedah,,


Insyaallah kalau free mungkin smpai gak kot,,,
ni ha kad jemputan yang kak yanie email kat aku,,
nama tu edit,, hahaha






5 comments:

said...

adiii....no tepon kat kad tu sila tutup

hehhehehhe

nur said...

wah.. dapat makan free!!
Jemput ke:ALL IN ONE

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Salam Persahabatan kami datang ziarah blog anda
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

uihhhh tak jemput haku pun...

“Ya Allah, berkahilah mereka berdua dan berkahilah perkahwinan mereka berdua.”
“Semoga Allah memberikan keberkahan kepadamu, memberikan keberkahan atasmu, dan menyatukan kamu berdua di dalam kebaikan.”

Unknown said...

ramai blogger nak kawen skrg ni

Ayman It said...

Unique idea. Make it persistent. Thanks.