Tentang Saya~

My photo
Semenyih, Kajang, Malaysia
nothing about me,, nothing to say,,, maybe no need to know who am i,, just want to tell that i am person who in good,, I respect people who have knowledge,, I always need guidance,, I will try to achieve my ambitions

Kata2 semangat akuhhhhh

"Aku mencintaimu kerana agama yang ada padamu,jika kau hilangkan agama dalam dirimu,maka hilanglah cintaku padamu"

"Aku mencintai orang2 yang soleh, meskipun aku BUKAN sebahagian dari mereka"

"Aku sangat benci orang2 yang bermaksiat, meskipun tanpa aku sedar, aku SEBAHAGIAN dari mereka"

Wednesday, January 19, 2011

"Mencari Cinta" mungkin kah antara anda??

Hahahaha,,,
Assalammualaikum~~

Sorry eh gelak xberadap tadi,,,
sebab bagi aku tajuk kat atas macam kelala pulak,,
kali ni post aku mengenai cari cinta,,,

Aisemen,, ternyata aku hanya manusia normal,,
yang punya keinginan di hati untk bercinta lagi,, hehe
siot tol la,, muka aku da mula merah bila nak taip ni,,
ape de hal,, dunia alam maya,, fantasi semua ni,,

Actually nak tanya korunk la kan,,
agak2 korunk kenal ke x gurl yang bakal aku tunjuk ni,,,
mungkin dia juga merupakan blogger,,


Nama dia Suraya,,
Umur dia 21 tahun








P/S :Sepupu dia ni kawan aku,,,malu pula tanya sepupu dia,,,nak tanya korunk la,, hehehe

23 comments:

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

alamak..ni kes cinta pandang pertama kah adi? hehhe

try tanya incek google..kot2 jumpa kat mana2 belog

ehhehehe

Adii NakHeran said...

Yanie : hahaha,, mungkin kot,,
xmo la,, segan la,, tunggu jeq dlu~~
hehe,, mana la tawu dia datang kan,,

niesz said...

jtuh cinta pndang ptame ke bro..hehehe..tp kan..org kate, jgn tggu lame2, nnti d kebas org..hehehe..ala, tnye je..xslah pon..mane tau die msh single..

Adii NakHeran said...

niesz : kalo yang ni kedua,,, yang pertama dah lari ngn laki len,, hehehe,,
tu la pasal,, kalo x single pown baru ada balak,, boleh tebang balak dia,, hahahahahahaha

syaza kelyza said...

wahhh , adi dah jatuh cinta ! :D

HonEyBuNNy said...

he2...yela tu...dah jatuh cinta kan..hehehhe

E.d.Y said...

dalam hati ada taman la..:P

Adii NakHeran said...

syaza : perli ke tu?? hehe,, setiap manusia kn perlu berpasangan T_T

honey : ehh xd la,, jatuh katil cik honey oi,, mimpi jeq semua ni,, hahah

E.d.Y : pehhh celah mana ada taman,, hehehe,,

zirconia said...

kiut orangnya nie..

Adii NakHeran said...

Zirconi : kiut la awak ^^

Imran nyambek said...

ehem

E.d.Y said...

celah bedah..ooppsss..haha

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Salam ... Kami Datang Ziarah Blog anda
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

WOOOOOOOO nampaknya ade orang mabuk bercinta....

kalau cinta sedang berputik... kalau hati sudah berkenan...
kalau diri mahu berteman...
itu namanya cinta

bukan photographer said...

aku tetibe jatuh cinta gak la..hahahaha

zazaw said...

pehh
HAHA
beranii gilaaaaa

Adii NakHeran said...

IM : ehem2x,, jg2 weh,,,

E.d.Y : hahah,, celah bedah la pula~

Afzainizam : cinta2x,,, susah juga hidup tanpa pasangan,, mungkin belum tiba masanya lagi,,

Adii NakHeran said...

BP : hahaha,, tp bukan suraya saya k,, cari yang laen,, hukhuk,,,

zazaw : berani mati la orang cakap,,, nakheran apa an??

Misz Yuyu said...

ni junior ai ms kt sekolah kt pahang..suraya..org pggil surey kot..klo xsilap la..dia blogger ke? ntahla..

Adii NakHeran said...

M. yuyu : aa,,, xtawu la dia blogger ke x,,
tp mmg btol dia orang maran pahang,, wahhhh tolong carikan dia,, hehe

AinShaharuddin said...

weeeewit. ;D

fadila ismail said...

hehe..perghh tagline..
mcm penah tgk...urm

Kasih nur azie said...

hoit!! olong buat satu seloka untuk dia weyh.

Eyka said...

wah2~ romantik bagai! kalah eyka! hahahaaXD