Tentang Saya~

My photo
Semenyih, Kajang, Malaysia
nothing about me,, nothing to say,,, maybe no need to know who am i,, just want to tell that i am person who in good,, I respect people who have knowledge,, I always need guidance,, I will try to achieve my ambitions

Kata2 semangat akuhhhhh

"Aku mencintaimu kerana agama yang ada padamu,jika kau hilangkan agama dalam dirimu,maka hilanglah cintaku padamu"

"Aku mencintai orang2 yang soleh, meskipun aku BUKAN sebahagian dari mereka"

"Aku sangat benci orang2 yang bermaksiat, meskipun tanpa aku sedar, aku SEBAHAGIAN dari mereka"

Tuesday, November 23, 2010

Hari ahad

Assalammualaikum,,,

Jam dinding kat opis ni menunjukkan jam 9:15 pagi,,,
keja ada banyak ni,, tapi amik masa skit nk update blog la,,
dah lama menyepi,, asik tengok blog orang jeq,,
hati ni tertanya2 apakah patut aku taip karya yg xseberapa ni?

Kayak
Aku menghabiskan masa untuk memikir apa patut yang aku katakan pada hari ahad,,
aku hanya tersenyum apabila teringat apa yg berlaku pada hari ahad lepas,,
ok la,, malas pula nk  panjang2,, aku pown bored plak bila taip,, hehe,,

Secara logiknya ahad lepas aku pergi Port Dickson,, batu 4,,( Kg Bagan Pinang)
aku bersama family aku bertolak pada sabtu malam selepas solat isyak,,
selesai solat mula bertolak dan sebagai biasa aku kena drive la,,
nk hilang bored duduk dalam keta,,

Selepas perjalanan anggara selama 1:30minit,, kami terus ke tepi jeti kastam,,
tempat gerai orang meniaga,, di sana aku makan char kuew teuw,, mmg sedap la~
selepas selesai makan,, aku pulang ke sebuah rumah peninggalan atuk aku,,
lokasi dia memang seram,,, wahahaha,, kira kanan blakang hutan tebal,,,

Sampai saje kami terus terlena~ dan kemudian harinya,,
kami bersiap utk ke pantai,,,
di pantai aku asik termenung pandang keindahan pantai,,,

sekian cerita tergantung ni,,
tak taw la nk sambung pe,, hahaha

****
Banana ??

pantai yang indah

2 comments:

Fadila Ismail said...

best jugak g outing...da lama x kuar wat activiti best2..

Adii NakHeran said...

hehe,, seronok,, enjoy la,, tp berpada2,,