Tentang Saya~

My photo
Semenyih, Kajang, Malaysia
nothing about me,, nothing to say,,, maybe no need to know who am i,, just want to tell that i am person who in good,, I respect people who have knowledge,, I always need guidance,, I will try to achieve my ambitions

Kata2 semangat akuhhhhh

"Aku mencintaimu kerana agama yang ada padamu,jika kau hilangkan agama dalam dirimu,maka hilanglah cintaku padamu"

"Aku mencintai orang2 yang soleh, meskipun aku BUKAN sebahagian dari mereka"

"Aku sangat benci orang2 yang bermaksiat, meskipun tanpa aku sedar, aku SEBAHAGIAN dari mereka"

Tuesday, March 22, 2011

Pahang Kelantan Terengganu

 Assalammualaikum??

Harap2 korunk sihat2 selalu eh,,
yang mana sakit,, jaga2 kesihatan,, sekarang macam2 penyakit datang,,
Denggi la,, apa la,, pastu
dengar cite radiasi nuklear  tersebar la,, tsunami kat jepun la,, bla2 la,,

Dah lama xhapdate blog ni,,,
ntah la macam not in mood in blogger,,
rasa macam nak quit,,,
tapi ada kawan  cakap jangan la,, xkan cepat sangat give up,,,

Btul juga,, oleh itu aku teruskan berperang,,
kali ni nk update pasal percutian aku,, wahhh,,
setawon skli jeq travel ni,,  lagi2x
travel ke pantai timur,,,

Aku ke 3 negeri dalam masa 4 hari,,
bayangkan,, semua tempat aku pergi,,,,
rest tak cukup,,, tidur atas highway dan R&R tempat rehat,,,, hahaha sadisssss
tapi ada sewa HOMESTAY juga kat kelantan,,

Seramai 3 buah keluarga dapat duduk 1 rumah,,

Aku pergi bersama keluarga serta sedara2 aku,,,
sebanyak 4 buah kereta berkonvoi,,,
aku xmau terlalu banyak bicara @ menulis,,
sebab aku xpandai dalam menulis,,, cuma gambar akan bercerita,,\

Sebenarnya travel aku ke sana sebab nak merisik orang kelantan,,,
wuahahhahah,,, tidakkkkkkk bukan aku,, tapi sdare aku k,,
alang2 kat sana,, tu yang jalan2 sakan kat sana,,, enjoy!



maaf kabur,, time aku snap ni masa tengah drive,, ada orang tolong pegang stereng keta,, hehe


lupa kat mana tah

mesjid krital

rantau panjang a

jom makan

panning yang xjadi,, 

sakit kepala aku,, tripod xbawa,, letak atas keta kamera


menghala ke pulau perhentian
ni semua rombongan,, baju hitam tu ibu aku,, baju biru adik aku,, pakai songkok belah kanan daddy aku


adik aku,, aku panggil di GEMOK,, hehe,, dia terel men dota,, try lawan beliau, tapi xleh challance aku ehh


permandangan dalam mesjid krital

ntah la,,

cuba rasa,, sedap!

abe,, ambik gambo kito be,, anak ore klate

awan






11 comments:

said...

dah lama tak gi Terengganu..
baru balek dari Kelantan...

(^^,)

Global Bookmark said...

Beautiful writings. Good thinking. Keep going. Thanks.

First Article Compliance said...

Very enjoyable post. I like it. Looking for more. Thanks.

Islam Forum Blog said...

Significant article. Keep going for another. Thanks.

Directory Surrender said...

Nice blog post. Deserving of appreciation. Thanks.

Amazon Sales said...

Good job. Everybody make post related comments. Thanks.

Best Directory Submissions said...

Good job. Wants more post. Thanks.

Global Directory Submission said...

Variety of post should encompass the blog. Good work. Thanks.

Global Directory Submissions said...

Fine post. I think will be enjoyable to everyone.Thanks.

World Directory Submission said...

Beautiful writings. Good thinking. Keep going. Thanks.

World Directory Submissions said...

Nice article. Unique thinking. Thanks.