Tentang Saya~

My photo
Semenyih, Kajang, Malaysia
nothing about me,, nothing to say,,, maybe no need to know who am i,, just want to tell that i am person who in good,, I respect people who have knowledge,, I always need guidance,, I will try to achieve my ambitions

Kata2 semangat akuhhhhh

"Aku mencintaimu kerana agama yang ada padamu,jika kau hilangkan agama dalam dirimu,maka hilanglah cintaku padamu"

"Aku mencintai orang2 yang soleh, meskipun aku BUKAN sebahagian dari mereka"

"Aku sangat benci orang2 yang bermaksiat, meskipun tanpa aku sedar, aku SEBAHAGIAN dari mereka"

Sunday, September 26, 2010

ahhhhhhh,,,,

apa patut aku buat ehh,,,
someone da ask aku untuk trima dia,,,
nk trima ke x??
hahaha,,, malu pula,,, jem2,,,

3 comments:

Adii NakHeran said...

Maaf saya terpaksa Reject,,
saya tahu saya salah,,
nk wat cmne,, bukan jodoh :)

Fadila Ismail said...

oho....wuts going on...nape reject?

Adii NakHeran said...

sebenarya baru putus cinta 3 bulan lalu
setelah 5 tahun bercinta,
kerana beliau sudah ad peganti yang bagus dari saya katanya,,

so saya xsedia lagi nk bercinta,,
sebab tu la saya terpaksa tolak,
sbb cinta tak boleh di paksa
bukan sombonk,,

tapi menyesal pula setelah beliau dapat orang laen, :)